ماروتا: از اوج‌گيري ميلوش کراسيچ شگفت‌زده شده‌ام
نوشته شده توسط : مهدی

او به سرعت در يوونتوس جا افتاد و باعث شگفتي همه شد، حتي آنهايي که او را خريده بودند.


جوزپه ماروتا، مدیر یوونتوس از دشواری‌های خرید میلوش کراسیچ از زسکا مسکو صحبت کرده است. این مدیر 53 ساله از عملکرد این ملی‌پوش صرب هم بسیار تحت تاثیر قرار گرفته است.

 

او گفته: «خرید کراسیچ بی‌تردید کار آسانی نبود. صحبت با باشگاه سابق او دشوار بود. اما نکته اصلی این بود که میلوش می‌خواست در یوونتوس بازی کند. همان طور که می‌بینید، هر دو طرف به آنچه می‌خواستیم رسیدیم.

من بی‌تردید به کیفیت کراسیچ تردیدی نداشتم، وگرنه من و مارکو نالتیلیچ (مدیر برنامه‌های او) که مذاکرات را از طرف ما پیش می‌برد این قدر برای خرید او مبارزه نمی‌کردیم. البته باید اعتراف کنم که انتظار نداشتم میلوش به این حد سریع در تیم جا بیفتد؛ هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان انسان.»

از ماروتا پرسیدند که آیا به فکر گزینه‌های دیگری در روسیه هم هست یا نه و او گفت: «اگر حتی گزینه‌ای هم داشتیم، آن را نمی‌گفتم. بگذارید بگویم که بازار روسیه، مانند بازار اوکراین همیشه زیر نظر من است.»

ماروتا همچنین کار لوچانو اسپالتی، مربی ایتالیایی شاغل در روسیه را ستود: «لوچانو متخصصی در بالاترین سطح است و فرد بسیار نجیبی است. خوشحالم که او در روسیه تا این حد عالی کار کرده. می‌دانم او از کار در شهر سن‌پترزبورگ خوشحال است و او می‌تواند به دستاوردهایش با زنیت ادامه دهد.»





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: